« Home

Πανω απο μια μακαροναδα με την Ελιζα και τον σουγκαρενιο, βρεθηκα για 100089768756675675η φορα στην ζωη μου να ερμηνευω καποια ονειρα. Ξεκινησε πριν λιγα χρονια.Ειχα διαβασει βιβλια του Edgar Κεισι, και ενα αλλο, που ερμηνευανε τα ονειρα σε spiritual level..
Αυτα που εμαθα με μαθανε να αποκρυπτογραφω τι ηθελε να μου πει ο ανωτερος εαυτος μου και σιγα σιγα φιλοι με παιρνανε να τους εξηγησω τα δικα τους.
Αντ' αυτου, τους βοηθουσα να αποκρυπτογραφησουν μονοι τους τα μνματα που τους εδινε ο εαυτος τους, λεγοντας απλα καποιες οδηγιες και πιθανες ερμηνειες εχοντας παντα υποψη οτι δεν ειμαστε υλη και εχουμε επαφη με το Θειο.
Και σημερα απνω απο την μακαροναδα, σκεφτηκα να κανω ενα μπλογκ γιαυτο και οτι γινει.
Μπορει να υπαρξουν συμμετοχες και μεσα απο αυτες να ξεδιπλωθουν τα νοηματα, μπορει να γραφει μονο η Ελιζα, μπορει κανενας...θα δειξει.



Η διαδικασια απλη, γραφετε στο κομεντ το ονειρο σας.
Το κανω κοπιπειστ και το κανω arxiko post με επεξηγηση. Και αν εχετε περισσοτερες αποριες συζηταμε μεσω comments.


δεν το παιζω εξπερ, παρτε το λιγο στην πλακα, και αν δειτε σωστες επεξηγησεις, ακομα καλυτερα για να γνωρισετε τον εαυτο σας.
Καμια σχεση με μελλον και μπουρδες.
Τα ονειρα λειτουργουν ειτε σαν βαλβιδα ασφαλειας του αγχους( ζουμε αυτο που φοβομαστε να αντιμετωπισουμε), ειτε σαν μηνυματα του ανωτερου εαυτου μας να προσεχουμε αν πχ εχουμε παρει κακο δρομο...(πολυ απλοποιημενα) ...η απλα βαρυστομαχιασατε :P...

Το όνειρο που μου έκανε εντύπωση και που όταν ξύπνησα, ένιωθα μία απίστευτη ηρεμία ήταν το εξής..

Με είδα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου, να κοιμάμαι και στο κάτω μέρος του κρεβατιού ήταν ένας πανύψηλος άγγελος. Εκείνος φώτιζε το δωμάτιο με μία λάμψη, σαν χρυσή..
Είχε ανοίξει τα φτερά του και σαν να με σκέπαζε με αυτά.
Τον βλέπω συχνά, δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ το πρόσωπό του.
Δεν ξέρω τι σημαίνει. Θα θελα πολύ πάντως να είναι ο φύλακας άγγελός μου.

Ωραία ιδέα. Τρελλαίνομαι κι εγώ με τα όνειρα μου. Παίζαν παντα σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Όνειρο αργότερα

Ωραία, τέλεια. Τι σου είπα για το βράδυ; Είδα κάτι κουλά, πόναγε και το στομάχι μου, εφιάλτες, παιδί μου, εφιάλτες.

Θα επανέλθω για το όνειρο μιας και ήδη γράφτηκε ενός άλλου, μην πάρω την πρωτιά. Ή μάλλον να συγχιστώ που δεν πήρα την παρθενιά του blog;

Χμμ, δεν ξέρω, μόλις ξύπνησα (και δεν θυμάμαι τι είδα αφότου μου πέρασε το στομάχι).


Κι αυτό πάει για τους άλλους: Είπα στη lili ένα μεγάλο όνειρο, με πολλές λεπτομέρειες και μου εξήγησε τα πάντα, ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Γι' αυτό, μη ντραπείτε να πείτε το όνειρό σας. Δεν είναι καμία ειδική αλλά τα λέει τόσο ωραία και σωστά...

Ωραία ιδέα ο ονειροκρίτης!

Ένα πολύ παλιό όνειρο, απλό, αλλά μου είχε κάνει εντύπωση η εξέλιξή του.

Βρίσκομαι μέσα σε νερό (πιθανόν θάλασσα) και κολυμπάω προς την επιφάνεια.
Το νερό είναι καθαρό, γαλάζιο. Προς τα πάνω βλέπω το φως του ήλιου που πέφτει στην επιφάνεια.
Βιάζομαι να κολυμπήσω και να βγω έξω. Είμαι αρκετά βαθιά όμως και μάλλον δε θα προλάβω. Ο αέρας τελειώνει και αγχώνομαι...
Κολυμπάω ακόμα πιο γρήγορα προς την επιφάνεια, αλλά....δεν αντέχω άλλο!
Ανοίγω το στόμα μου, αντί να πνιγώ όμως, παίρνω κανονικά ανάσα! Σαν να αναπνέω το νερό.
Ανακούφιση...

Στο δικό μου το χτεσινοβραδινό είδα ότι κολύμπαγα σε μία παραλία με μερικούς άλλους ανθρώπους, όχι γνωστούς, και ξαφνικά άρχισαν να κολυμπάνε καρχαρίες ανάμεσά μας. Ήταν λίγο τρομαχτικό, αλλά δεν είδα κανέναν καρχαρία να επιτίθεται, το αίσθημα όμως ήταν ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε ανά πάσα στιγμή.

egw eida pws hmun sto sxoleio mu kai perimena na arxisei ena 8eatriko pu 8a vlepame.kai h kopela pu 8a ekane thn kamariera den emafanisthke kai egw eprepe na treksw sto iatreio tou sxoleiou,pu ka8otan h aderfh mu kai zwgrafize(den htan arrwsth,aplws ka8otan kai zwgrafize me markadorous...einai 10 xronwn,ara oxi idiaitera periergo fainomeno....)ya na mu pei to senario tu 8eatrikou...alla den to eixe kai etsi hmun anagasmenh na paiksw thn kamariera sto 8eatriko,xwris na kserw ti 8a pw...to oneiro teleiwse ligo prin vgw sth skhnh,enw forousa thn stolh ths kamarieras...

γεια!

στο μεσημεριανο κυριακατικο υπνο μου ειδα πως κοιμομουν και μου βγηκε ενα δοντι. στα σεντονια υπηρχε αιμα και σηκωθηκα τρομαγμενη να ξεπλυνω το στομα μου στο μπανιο... το αιμα που εβγαινε απο το στομα μου ηταν κοκκινο και πολυ. μηπως προκειται για επικειμενη αρρωστεια..?

Πρωτη φορα ερχομαι εδω και εχω ηδη αρχισει να το συμπαθω το μερος...!Ολοι εχουμε παπραξενα ονειρα που θελουν εξηγηση.Να το δικο μου.το ειδα πριν πολυ καιρο αλλα μου εχει κολλησει και δεν ξερω πως να το εξηγησω..
Ημουν με κατι φιλους σε ενα ξενο μερος,τελειως ερημο.Σαν να ειχαμε παει εκει για διακοπες.Ηταν νυχτα αλλα εβλεπα καλα το τοπιο:υπηρχε μια λιμνη στη μεση και γυρω ηταν σαν δασος ενω προς την μερια που ημασταν εμεις πισω μας υπηρχαν σπιτια.Τα παντα ομως ηταν ερημα και ησυχα.Δεν ακουγοταν τιποτε.Προχωρισαμε κατα μηκος της λιμνης προς τα δεντρα οταν ακουσαμε ουρλιαχτα λυκων.Αρχισαμε να τρεχουμε προσ τα πισω και τους φωναξα να μπουνε στη λιμνη για προστασια.Ειχα λαχανιασει και ειχα τρομοκρατηθει οταν ειδα,καθως τρεχαμε,πισω μας τους λυκους που μας εφταναν τοσο γρηγορα λες και πετουσαν!Μπηκα στη λιμνη και με τρομο παρακολουθουσα τους λυκους να μπαινουν πισω μου.Δεν μπορουσα να κανω τιποτα απλα κοιταγα και τοτε οι λυκοι αρχισαν να μετεμορφωνονται σε γυναικες ημιγυμνες που αναδυονταν απειλητικα απο τα νερα!(τρελο ναι..αλλα δεν ειμαι λεσβια..)Με καποιο τροπο καταφερα να βγω απο τη λιμνη και βρεθηκα να περπατω ηρεμη σε ενα καλντεριμι αναμεσα στα σπιτια που ειχα δει πριν,με προορισμο παλι τη λιμνη που την εβλεπα απο μακρια(εβλεπα να γινεται κατι σαν μαχη)ενω μπροστα μου πορευοταν η μαμα μου!(δε ξερω που κολλαει!)Οταν εφτασα στη λιμνη η μαχη ειχε τελειωσει και εγω περπαταγα αναμεσα σε πεσμενα(τωρα πτωματα ηταν,ψωφιμια ηταν,θα σε γελασω)και παντου υπηρχε η αισθηση του Θανατου,της εγκαταλειψης..Οι γυναικες-λυκοι ειχαν φυγει.Ε,μετα μαλλον ξυπνησα γιατι δε θυμαμαι κατι αλλο...Αν μου πεις τι σημαινει,σου βγαζω το καπελο!

Κ εκει που λες οτι εισαι μονο εσυ που αναρωτιεσαι τι σημαινουν αυτα τα περιεργα ονειρα
που βλεπεις βρισκεις αυτο το site κ αντιλαμβανεσαι οτι ευτυχως δεν ειμαι η μονη!!
Ειμαι χαρουμενη που μπορω να μοιραστω τα ονειρα μου κ να λαβω μια εξηγηση περα απο τισ συνηθισμενες!
Για πειτε μου τι λετε για γι'αυτο :
"Ημουν στο μπανιο του πατρικου μου κ βλεπω μεσα στην μπανιερα ενα πλασμα
που αλλαζε συνεχεια μορφη κ ειδος (απο ανθρωπος σε ζωο ή εξωγηινο ή σε διαφορους συνδιασμους)
Αταραχη βγηκα στο μπαλκονι μου κοιταζοντας κατω την πλατεια που εχει
( απλα να σημειωσω οτι το περιβαλλον ηταν ακριβως το ιδιο οπως στην πραγματικοτητα με καθε λεπτομερεια)
κ αρχισα να φωναζω για βοηθεια παρολλο που δεν ειχα νοιωσει φοβο
κ κλασικα οπως γινεται στα ονειρα δεν εβγαινε η φωνη αλλα κ παλι δεν πανικοβληθηκα
αλλά γυρναω κ λεω στον ευατο μου 'Ε ξερεις τωρα συμβαινουν αυτα στα ονειρα!'
Γυρναω πισω κ βλεπω το πλασμα να πλησιαζει εχοντας παρει μια μορφη περιεργη κατι σαν καλικαντζαρος
παρα πολυ ασχημος κ κανω μια τελευταια προσπαθεια κ μου βγαινει μια κραυγη "βοηθεια"!
Αμεσως ερχεται ο συντοφος μου κ παλεβουν με το πλασμα! Του πιανει τα χερια του απο πισω!
Εγω ημουν μπροστα τους κ βλεπω οτι το πλασμα κραταει μαχαιρι!
Του παιρνω κ τον μαχαιρωνω βριζοντας τον 3 φορες απο τα αριστερα κ 1 απο τα δεξια!
Ηταν τοσο ζωντανο που ενιωσα την αντισταση του μαχαιριου στο δερμα του αναμεσα στα πλευρα του"
Σε ολο το ονειρο μου εκανε εντυπωση ποσο ζωντανο ηταν, τις απιστευτες λεπτομεριες καθως κ
οτι ημουν σε ολη την διαρκεια του ονειρου απλα αταραχη!
Θα μπορουσε να ειναι ενας κλασικος εφιαλτης αλλα δεν ηταν.
Αντε βγαλε ακρη με αυτα που ειδα!!

ermineia oneirwn
prin dyo bdomades eida sto oneiro mou pws vriskomouna se ena spiti kapoiwn filwn. Th stigmi pou eipa na fygw eida dyo fidia xrwmatos mpez me xryses grammes -kata kapoion tropo itan lampera fidia.To ena fidi me koitaze kapws peithetika kai to deutero den mou edine simasia.Sto telos efiga alla enw efevga vrethika 3afnika anamesa apo 10 peripou katsarides oles pethamenes.
prin mia bdomada eida ena deutero oneiro: anoi3a tin porta tou spitiou mou kai eida e3w se ena dentro tou kipou mou ena fidi akrivws to idio me to prwto oneiro.To fidi itanpio iremo kai apla katevike apo to dentro kai proxwrise ston kipo xvris na erthei konta mou..
auta ta dyo oneira me anisixisan kai gyrevw tin ermineia tous edw kai meres.. Ti simainei?

Post a Comment

About me

  • I'm Lili
  • From Αthens, Greece
  • Don't know what I have become yet... but I'm working on it.
My profile

Previous posts

Link