« Home | Πριν από μέρες είδα ένα όνειρο που νομίζω μου έστε... » | prin ligo eida ston ypno mou pos meneis sto evian.... » | Πριν από μισή ώρα περίπου είδα δύο όνειρα απανωτά,... » | O απο πανω γερακος ειχε εγκατασταθει στο σπιτι μας... » | Στο δικό μου το χτεσινοβραδινό είδα ότι κολύμπαγα ... » | Ωραία ιδέα ο ονειροκρίτης!Ένα πολύ παλιό όνειρο, α... » | Με είδα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου, να κοιμάμαι και... » | Πανω απο μια μακαροναδα με την Ελιζα και τον σουγκ... »

Νατασσουλα και αρχοντα Κωστα

Να πω κι εγώ όνειρο; (μεταξύ μας ε;)

Λοιπόν, εχθες το βράδυ είδα ότι αποφάσισα να αρχίσω να εξασκούμαι για μαραθωνοδρόμος (εγώ ο αντιαθλητικός ψιλόλιγνος που 10μ. να τρέξω λαχανιάζω). Βρήκα λοιπον μια διαδρομή μαραθωνίου σε μια εξοχή που θύμιζε κάτι από εδώ που μένω τώρα και κάτι από εξοχή που πηγαίναμε όταν ήμουν παιδί. Έβγαλα τη μισή διαδρομή άνετα. Μετά σταμάτησα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι δεν κουράστηκα τόσο γρήγορα όσο νόμιζα αλλά συνέχισα ακάθεκτος και επίσης υπήρχαν ενημερωτικά ταμπελάκια στη διαδρομή (πόσα χλμ. έχεις κάνει, πόσα μενουν κτλ). πράγμα περίεργο γιατί η διαδρομή ήταν άθλια (χωματόδρομος) και έμοιαζε εγκαταλειμένη. Επίσης υπήρχε κι άλλος κόσμος αλλά δεν έτρεχαν απαραίτητα. Σχολίαζαν περισσότερο θα έλεγα.

Αφού τελείωσα το τρέξιμο συνάντησα δύο γνωστούς για τους οποίους έχω αντιφατικά συναισθήματα οι οποίοι μόλις είχαν παίξει τέννις.

Πολύ αθλητικό το όνειρο ρε γαμώτο. Έξτρα πληροφορίες: είμαι στον πρώτο μήνα σχέσης εξ αποστάσεως (μετά από πολύ καιρό απραξίας) κι επίσης επαγγελματικά αισθάνομαι σ' ένα τέλμα (δεν ξέρω τι θέλω να κάνω στη ζωή μου ένα πράγμα).

Αυτά. Να είσαι καλά.
Κώστας

Posted by Άρχοντας Κώστας 8:02 AM

Κωστα συγγνωμη για την καθυστερηση στην απαντηση, αλλα αν δεν εχω διαθεση η με απασχολουν αλλα πραγματα δεν μπορω να ειμαι και αντικειμενικη. Ο δρομος αντιπροσωπευει την ζωη σου, την αποσταση που θα διανυσεις, η κατευθυνση. Υο γεγονος οτι ειναι χωματοδρομος δειχνει το πως χειριζεσαι την ζωη σου αυτο το διαστημα, αν ο δομος κατεβαινει θα πει οτι παιρνεις λαθος αποφασεις.Αν ανεβαινεις απλα αντιδρας στα γεγονοτα χωρις μεγαλη προοδο. Πρπει να βαλεις στοχους.Το γεγονος οτι τρεχεις δειχνει-αν ετρεχες να αποφυγεις κατι- οτι αποφευγεις τα προβληματα σου, ενω αν πηγαινες προς κατι , οτι βιαζεσαι να ολοκληρωσεις κατι.Το μυνημα ειναι σαφες,κανε παυσεις για να μπορεσεις να αφομοιωσεις τις εμπειριες. Το τενις δειχνει παιχνιδι, ανεμελεια, παιδικοτητα. Αναλυσε τι νιωθεις, τι θαυμαζεις σε αυτους τους δυο γνωστους σου. Πολλες φορες ειναι ο εαυτος μας ολοι οσοι βλεπουμε στο ονειρο. Ισως εκει να υπαρχει ενα μνμα.
Σε γενικες γραμμες θα ελεγα οτι ξεκινας μια δυσκολη διαδρομη, ομως σε ολη την διαρκεια της ξερεις που βρισκεσαι και που πατας, θα υπαρξουν τριτοι και σχολια(?), και καπου στα μεσα της διαδρομης θα κατσεις να απολαυσεις, η να αφομοιωσεις η να ευθυγραμμιστεις με τα γεγονοτα.
Σε γενικες γραμμες το βρισκω αισιοδοξο ονειρο.


καλησπερα,τι κανεις?
με λενε νατασσα,οπως νομιζω οτι ειναι προφανες,και μου αρεσεις στο αλλο σου μπλογκακι...και διαβαζοντας , βρεθηκα και εδω! πριν απο λιγο αναρωτιομασταν με ενα φιλο τι σημαινουν οι γατες στα ονειρα.
πιο συγκεκριμενα εγω ειχα δει παλια ενα απο τα πιο εντονα ονειρα μου.ηταν ενα συγκεκριμενο σημειο κοντα στο σπιτι μου,στην πολη οπου μεγαλωσα,οπου με αφηναν παντα οι εκαστοτε γκομενοι.ανηφορα, διασταυρωση με ενα σκοτεινο στενο που αφου χαιρετιομασταν συνεχιζα μονη μου,και απο πανω μια λαμπα ΔΕΗ.Δεν θυμαμαι αν στο ονειρο με ειχε παει καποιος ως εκει η ημουν μονη μου,ομως πανω στην στροφη,διπλα στον καδο που υπηρχε εκει ηταν μια γατα,μου εδειχνε τα δοντια της για λιγο και τελικα μου ορμηξε και με δαγκωσε. Η γατα ηταν μια κοινη γατα,κανενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο.Απο τοτε φοβαμαι παρα πολυ τις γατες,και οποτε θυμαμαι το ονειρο εχω την αισθηση οτι εχω σημαδι στο αριστερο μου ποδι οπου με ειχε δαγκωσει...
του φιλου μου το ονειρο ειναι λιγο πιο σουρεαλ και περιπλοκο.στο ονειρο γενικοτερα τον καταδιωκαν,διαφορα σκηνικα αγχωτικα,και μεσα σε ολα υπηρχε μια γατα που ειχε αρρωστησει.ειχε ενα κανονικο σωμα.πολυ λεπτο λαιμο τυπου σωληνα που κουνιοταν σαν του φιδιου και πολυ πολυ στενο κεφαλι.και απο αυτο υπεφερε και γι αυτο πηρε ενα αεροβολο νατης κανει ευθανασια.ομως καποιοι επιασαν τη γατα απο την ουρα την κανανε σβουρες και στο τελος την εσκασαν σε ενα τοιχο και πεθανε.μετα ο καλος μου, ειχε τσαντιστει με αυτο που εκαναν και πηγαινε να ριξει σε αυτους με το αεροβολο για να τους τιμωρησει και μετα ,λεει καποιος ειχε πιασει αυτους τους τυπους απο τα ποδια κ τους εκανε ο,τι εκαναν αυτοι στο γατι. το ονειρο συνεχιζεται με διαφορα αλλα περιεργα οπου ολοι του επιτιθενται και αυτος προσπαθει να γλιτωσει,αλλα δεν μου ειπε λεπτομερειες γτ το θεμα μας ηταν οι γατες.....
Αυτο λοιπον που σκεφτομαι εγω,μια που οι γατες ειναι αυταρκεις και γενικως μοναχικα ζωα,ειναι πως η παρουσια τους σε ονειρα εχει να κανει με τη μοναξια που μπορει να νιωθει κανεις.
Να σημειωθει οτι ο φιλος μου το ειδε το ονειρο μετα απο μεθυσι, και ειχε μαθει νωριτερα οτι χρωσταει ενα ποσο σημαντικο απο το πουθενα. εγω δεν θυμαμαι σε τι φαση ημουν.
λοιπον? τι λες?


Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι οι γατες αντιπροσωπευουν την θυληκη πλευρα του ατομου και τα ζωα γενικως το ενστικτο, την φυση, το 2ο και 3ο Τσακρας.
Το ονειρο μετα απο μεθυσι δεν ερμηνευεται.

Link